שחזור מידע ממחשב נייד

המחשב הנייד הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו ותופס את מקומו של המחשב הנייח. המחשב הנייד נוח לשימוש, אך הסכנה למידע גדלה וכך גם שחזור מידע ממחשב נייד עלול לעיתים להיות מסובך יותר. הכונן הקשיח במחשב הנייד חשוף הרבה יותר לתקלות מכאניות כתוצא מחבטה או נפילה, או תקלות אלקטרוניות, כתוצאה משפיכת נזלים. גם אם המחשב ממשיך לפעול' יש מספר סימנים המעידים על כך שהכונן הקשיח עומד לקרוס. הכונן מתחיל להשמיע קולות חרגים, המחשב איטי מאוד, המחשב נכבה באופן פתאומי ומציג מסך כחול.

 

מחשב נייד פגום

מה ההבדל בין שחזור מידע ממחשב נייד למחשב נייח?

שחזור מידע ממחשב נייד דומה במהותו לשחזור מידע ממחשב נייח אך כאמור, מחשב נייד נחשב לפגיע יותר. המחשב השולחני הביתי לרוב נמצא במקום פיזי אחד, לעיתים על הרצפה ובמרחק מה מהאדם המשתמש בו. ריחוק זה מפחית פגיעה פיזית ומהווה יתרון יחסי על שמירת הרכיבים והכונן הקשיח תקינים ושלמים. בניגוד למחשב נייח שנמצא תמיד במקום אחד, את המחשב הנייד כולם לוקחים איתם. לא פעם ולא פעמיים רואים אנשים, מתיישבים בבתי קפה, פותחים את המחשב ועובדים להנאתם (תודה למי שהמצאי את הWI FI), בין לבין מתפנקים בכוס קפה משובח עם קרואסון. בין אם אתם סטודנטים, שלומדים לתואר ראשון או שני, בין אם אתם אנשי הייטק או כל משתמש אחר במחשב, את המחשב שלכם אתם מניידים ממקום למקום. כולנו בני אדם ולעיתים גם אנחנו עושים טעויות. במידה והמחשב נשמט לכם מהיד אל הרצפה, קיים סיכון גדול שהכונן הקשיח יפגע ובהתאם תתקלו בקושי לגשת אל המידע שהיה מאוכסן בדיסק הקשיח, ואז יש צורך לבצע תהליך של שחזור מידע בכדי להחזיר את המחשב לקדמותו.

שחזור מידע ממחשב נייד פגום

מה עלי לעשות עכשיו?

בכדי לא לפגוע בקבצים שנאבדו ולבצע שחזור מידע בצורה הטובה ביותר, ראשית מומלץ לכבות את המחשב ולהתקשר אלינו לצורך קבלת יעוץ. תוכל לשוחח עם מהנדס שחזור בכיר שיסביר את מהות התקלה ועלות שחזור מוערכת.

השלב הבא הינו לשלוח אלינו את המחשב אנו נבדוק את כל המכלולים במחשב הנייד ובכונן הקשיח בנפרד. בתום הבדיקה נעדכן אותך במהות התקלה ועלות השחזור (באם נדרש).

עלות בדיקת מחשב נייד 200 ש"ח בתוספת מע"מ. במידה ואנו מקבלים את הכונן הקשיח בלבד  – הבדיקה חינם.

 

צריכים לבצע שחזור מידע? צלצלו עוד היום למומחים של דוקטור דיסק:

03-532-5203

להתייעצויות עם מומחה: 03-532-5203

מרכז המידע

כיצד משחזרים מידע

כשאנו מוחקים מידע מהכונן . אנו לא מבצעים כל שינוי בקובץ. מרכת הקבצים מגירה את המקום בו מאוחסן הקובץ כמקום פנוי לכתיבה. בכל זמן שלא נכתב מידע חדש באותו אזור בדיסק בו נימצא הקובץ הקובץ ישאר בשלמותו. וכן ברוב הקרים ניתן לשחזר מידע שנמח.ק. גם כאשר אנו םרמטים (םירמוט מהיר) את הכונן.

קרא עוד

הכונן מתקתק מה זה אומר?

כשהכונן משמיע נקישות משמעות הדבר שרשי הקריאה אינם מצליחים לקרא כל מידע מהכונן ולכן הם נעים מצד לצד ומכים על דפנות הכונן. מספר גורמים יכולים להיות לכך ראשי קריאה פגונים. זאת הסיבה ההנפוצה היותר. עם הנקישות מופיעות מיד לאחר חבטה מירב הסיכויים לכך שראשי הקריאה נחבטו ואינם מתפקדים יותר.

קרא עוד

סוגי התקלות בכונים קשיחים

ראשי הקריאה אחראים על קריאה/ כתיבה של המידע לדיסק הקשיח . אין כל דרך לשחזר מידע מכונן קשיח אם ראשי הקריאה אינם תקינים ויש צורך לבצע החלפת ראשים בדיסק לצורך השחזור. לצורך זה יש למצא דיסק קשיח זהה לחלוטין לדיסק הפגום , לפתוח את הדיסק בחדר נקי ולבצע את החלפת הראשים התקולים.

קרא עוד