שחזור קבצים שנמחקו

שחזור קבצים שנמחקו

באם מחקתם בטעות קובץ, הסירו דאגה מלבכם, הקובץ לא ממש נמחק  מהמחשב לאחר המחיקה . מערכת ההפעלה במחשב מציינת את המקום בו מאוחסן הקובץ כפנוי. ככל שלא נכתב מידע חדש לכונן  הקשיח .המידע לא יינזק וניתן יהיה לשחזר את הנתונים במלואם.

 ולכן הנתון החשוב ביותר הוא משך הזמן שעבר מאז המחיקה. מומלץ להפסיק  מיד כל שימוש במחשב ולהתקשר לחברה מקצועית לשחזור מידע. במקרים רבים ניתן להיעזר בתוכנות שפותחו לצורך זה. שימוש בתוכנות מחייב זהירות רבה. שימוש לא נכון עשוי לפגוע במידע לצמיתות . עשו זאת אך ורק אם הינכם יודעים מה אתם עושים, ומחיר שחזור תמונות שנמחקו מתחיל ב 250 ש"ח . המחיר תלוי בנפח המידע שאבד, נפח האחסון בכונן והזמן שעבר מזמן המחיקה. עם עברו מעל שלושה חודשים  ממועד המחיקה, וההתקן היה בשימוש יום יומי סיכוי הסיכוי לשחזור מלא קלושים.

  ובמקרים רבים אנו יכולים  לבצע את התהליך מרחוק ללא צורך הבאת המחשב למעבדה. ולכן מומלץ להפסיק כל שימוש במחשב וליצור איתנו קשר טלפוני לצורך קבלת ייעוץ

שחזור קבצים שנמחקו מהמחשב

מה הן הדרכים עבור שחזור קבצים שנמחקו?

שחזור מסל המחזור

הצעד הראשון הוא לבדוק האם המידע שנמחק נמצא בסל המחזור. יש להיכנס לסל המחזור ולבדוק האם המידע שנמחק נמצא בסל המיחזור. במקרה זה יש ללחוץ על שחזר והמידע ישוחזר למקום שממנו נמחק.

שחזור מגיבוי

שחזור מגיבוי. עם הייתה  הייתה מותקנת במחשב תוכנת הגיבוי האוטומטי של  Window  ניתן יהיה לשחזר את התמונות מהגיבוי. כדי לבדוק אם מותקנת תוכנת גיבוי במחשב יש להיכנס ללוח הבקרה (control panel)  ללחוץ על  גיבוי ושחזור.

 

 

שחזור על ידי תוכנת שחזור

קיימות מספר רב של תוכנות חינמיות ובתשלום לצורך שחזור תמונות שנמחקו. אך תכונות אלו אינן מקצועיות  הם מצליחות לאתר את המידע שנמחק רק עם עבר זמן קצר ממועד המחיקה ובמקרים רבים המידע המשוחזר לא נמצא בתיקיות המקוריות . מומלץ לא להתקין את התוכנה על הכונן ממנו נמחק המידע. יש להתקין את התוכנה על  כונן אחר או זכרון יו אס בי חיצוני. כדי להימנע מדריסת המידע שנמחק. אם הצלחתם לאתר את המידע שנמחק יש לשחזר אותו לכונן אחר . שחזור תמונות למקומם המקורי יגרום לדריסתם.

.

ניסיתם ולא הצלחתם, אל תתייאשו! צלצלו אלינו:

03-532-5203

או השאירו פרטים:

 

דרך נוספת עבור שחזור קבצים שנמחקו מושתתת על שחזור לאחור של כל המחשב שלכם. מערכת ההפעלה תקליט אל כל מה שנעשה בו. שחזור של המערכת ייתן בידכם חזרה לאחור בזמן, לעת בה טרם מחקתם את הקובץ.

שחזור קבצים שנמחקודרך שונה של ביצוע של שחזור קבצים הינה עשיית שימוש בכלי הגיבוי כלשהו, על מנת שיהיה באפשרותכם לבצע שחזור של קובץ מסוים או לחלופין של תיקייה. עבור מטרה זו עשויים להיות קבצים אשר עבור שחזור בצורה קבועה, כמו לדוגמה – מרבית של קבצים אופיס השונים, גיליונות של נתונים מהתוכנה אקסל, קבצי טקסט מהתוכנה של וורד וכיוצא בזה. הקבצים הללו יעברו שמירה מדי כעשר דקות בעת בה עובדים עליהם. עליכם להיכנס אל תוך לוח הבקרה ולחפש את הקבצים אשר נמחקו לכם בשוגג. במידה ותצליחו לאתר אותם, באפשרות המערכת לבצע שחזור שלהם מהעת האחרונה בה הם נשמרו.

חרף העובדות אשר צוינו כאן, עשוי להיגרם נזק שאינו הפיך, בשל כך מומלץ לכם להיוועץ בבעלי מקצוע אשר מומחים בעולם של שחזור קבצים – חברת ד"ר דיסק, שהיא המומחית בתחום זה.

חייבים לשחזר קבצים? צלצלו אלינו:

03-532-5203

חברת ד"ר דיסק מתמחה בשחזור קבצים מכל סוגי המדיה.

להתייעצויות עם מומחה: 03-532-5203

מרכז המידע

כיצד משחזרים מידע

כשאנו מוחקים מידע מהכונן . אנו לא מבצעים כל שינוי בקובץ. מרכת הקבצים מגירה את המקום בו מאוחסן הקובץ כמקום פנוי לכתיבה. בכל זמן שלא נכתב מידע חדש באותו אזור בדיסק בו נימצא הקובץ הקובץ ישאר בשלמותו. וכן ברוב הקרים ניתן לשחזר מידע שנמח.ק. גם כאשר אנו םרמטים (םירמוט מהיר) את הכונן.

קרא עוד

הכונן מתקתק מה זה אומר?

כשהכונן משמיע נקישות משמעות הדבר שרשי הקריאה אינם מצליחים לקרא כל מידע מהכונן ולכן הם נעים מצד לצד ומכים על דפנות הכונן. מספר גורמים יכולים להיות לכך ראשי קריאה פגונים. זאת הסיבה ההנפוצה היותר. עם הנקישות מופיעות מיד לאחר חבטה מירב הסיכויים לכך שראשי הקריאה נחבטו ואינם מתפקדים יותר.

קרא עוד

סוגי התקלות בכונים קשיחים

ראשי הקריאה אחראים על קריאה/ כתיבה של המידע לדיסק הקשיח . אין כל דרך לשחזר מידע מכונן קשיח אם ראשי הקריאה אינם תקינים ויש צורך לבצע החלפת ראשים בדיסק לצורך השחזור. לצורך זה יש למצא דיסק קשיח זהה לחלוטין לדיסק הפגום , לפתוח את הדיסק בחדר נקי ולבצע את החלפת הראשים התקולים.

קרא עוד