שחזור תמונות שנמחקו מאנדרואיד

שחזור תמונות שנמחקו מאנדרואיד

מצב כזה יכול לקרות לכל אחד מכם, בו מוחקים בשוגג תמונות חשובות לכם מאנדרואיד ואז חשים חסרי אונים ומתוסכלים מעצם המצב בו לא ניתן להשיב אותן בחזרה. ראשית כל, אל ייאוש, יש כל מיני שיטות של שחזור תמונות שנמחקו ממכשירי אנדרואיד, ממערכת ההפעלה אנדרואיד בפרט. חלקם טובות  יותר וחלקם טובות פחות, יש בינהן גם הרסניות.

 מעוניינים בשיטה המהירה והיעילה ביותר עבור שחזור תמונות?

 צלצלו כבר עכשיו ל ד"ר דיסק:

03-532-5203

או תשאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

בנוסף כל הזמן מופיעות ברחבי האינטרנט שיטות חדשות עבור שחזור תמונות שנמחקו מאנדרואיד. יש כל מיני תוכנות, אפליקציות ועוד. רק תמיד תזכרו, שלפעמים הנזק שנגרם הוא בלתי הפיך, ובמידה וניסיתם לבצע שחזור לבד וזה לא הלך, לא בטוח שגם המומחים יכלו לבצע שחזור מלא. לכן אם יש לכם תמונות חשובות ויקרות לכם תשקלו ישר לפנות למומחים בתחום. אם בכל מקרה רוצים לנסות לבד, תנסו לאתר כלי לשחזור בעזרת המלצות מאנשים, שאתם סומכים עליהם.

שחזור תמונות שנמחקו מאנדרואיד

אם בחרתם לשתמש באפליקציה, אז הינה כמה טיפים:

  • עליכם להוריד את האפליקציה מהחנות הרשמית של גוגל פליי ולהתקין אותה בטלפון הנייד שלכם.
  • עליכם להפעיל את האפליקציה
  • בשלב הבא, תאשרו להאפליקציה אישור לפנות לתיקיית התמונות, מדיה וקבצים בטלפון הנייד שלכם
  • מיד לאחר שתאשרו את הגישה לאפליקציה, הגיע השלב של סריקת כל התמונות אשר נמחקו לכם.
  • בגמר הסריקה, היא תתריע בפניכם על זאת ותציג לכם את התמונות, שהיא מצאה.
  • אם כל התהליך הצליח, אז הרווחתם בגדול. תבחרו את התמונות שאתם לשחזר ותחגגו.

לאחר שהסתיים תהליך השחזור, בדרך כלל תקבלו הצעה לקנות גרסה משודרגת, על מנת שתוכלו לבצע שחזור מידע גם מסוגים אחרים לא ורק תמונות. לא בטוח, אם זה משתלם, הרי אף אחד לא לוקח שום אחריות על כך שזה יעבוד.

במידה וניסיתם לבצע שחזור לבד, מצאתם את האפליקציה או תוכנה, עשיתם לפי כל ההסברים או שלבים, שהמליצו ובכל זאת כלום לא הלך ואתם עדיין זקוקים לתמונות האלו. תתייעצו עם המומחים של ד"ר  דיסק. לחברה יש אפשרויות וכלים מתקדמים לצורך שחזור מידע, תמונות וקבצים בכל סוגי מדיה דיגיטאלית. מאוד חשוב בפניה לעדכן על הניסיון שבוצע בבית וגם על תוכנה או אפליקציה שהשתמשתם.

להתייעצות או הזמנת שירות של שחזור תמונות וקבצים צלצלו:

03-532-5203

להתייעצויות עם מומחה: 03-532-5203

מרכז המידע

כיצד משחזרים מידע

כשאנו מוחקים מידע מהכונן . אנו לא מבצעים כל שינוי בקובץ. מרכת הקבצים מגירה את המקום בו מאוחסן הקובץ כמקום פנוי לכתיבה. בכל זמן שלא נכתב מידע חדש באותו אזור בדיסק בו נימצא הקובץ הקובץ ישאר בשלמותו. וכן ברוב הקרים ניתן לשחזר מידע שנמח.ק. גם כאשר אנו םרמטים (םירמוט מהיר) את הכונן.

קרא עוד

הכונן מתקתק מה זה אומר?

כשהכונן משמיע נקישות משמעות הדבר שרשי הקריאה אינם מצליחים לקרא כל מידע מהכונן ולכן הם נעים מצד לצד ומכים על דפנות הכונן. מספר גורמים יכולים להיות לכך ראשי קריאה פגונים. זאת הסיבה ההנפוצה היותר. עם הנקישות מופיעות מיד לאחר חבטה מירב הסיכויים לכך שראשי הקריאה נחבטו ואינם מתפקדים יותר.

קרא עוד

סוגי התקלות בכונים קשיחים

ראשי הקריאה אחראים על קריאה/ כתיבה של המידע לדיסק הקשיח . אין כל דרך לשחזר מידע מכונן קשיח אם ראשי הקריאה אינם תקינים ויש צורך לבצע החלפת ראשים בדיסק לצורך השחזור. לצורך זה יש למצא דיסק קשיח זהה לחלוטין לדיסק הפגום , לפתוח את הדיסק בחדר נקי ולבצע את החלפת הראשים התקולים.

קרא עוד