שחזור מידע מטלפונים ניידים

שחזור מידע מAndroid

חברת ד"ר דיסק פיתחה טכנולוגיות מתקדמות לצורך שחזור מידע מטלפונים ניידים מבוססי אנדרואיד. אנו יכולים לשחזר את המידע גם במקרים בהם המכשיר ניזוק נשבר, נרטב, נתקע בתהליך אתחול, או ננעל בשוגג על ידי סיסמא (תידרש הוכחת בעלות).

שחזור מידע מiPhone

שחזור מידע מטלפונים ניידים אפשרי גם ממכשירים של אפל. חשוב לציין שככל שנעשה שימוש גדול יותר לאחר המחיקה

שחזור מידע מטלפונים ניידים כך קטנים הסיכויים לביצוע שחזור קבצים מוצלח. לא ניתן לשחזר מידע ממכשיר שאינו תקין או שאופס להגדרות יצרן.

אנו משחזרים:

  • רשימת אנשי קשר
  • הודעות  SMS  שנמחקו
  • הודעות whatsapp שנמחקו
  • תמונות
  • סרטונים

שחזור חקירתי

שחזור חקירתי נכנס גם הוא לקטגורייה של שחזור מידע מטלפונים ניידים. בשלב הראשוני אנחנו מנסים לאתר את המידע שנמחק ולאחר מכם אנו מבצעים ניתוח של המידע שנימצא/נמחק מהטלפון. אנו מסתייעים בכלים המקדמים ביותר שחלקם פרי פיתוח עצמי, כדי לשחזר ולנתח את המידע הקיים או נמחק מהמכשיר. בתום הבדיקה יתקבל דוח מפורט על פי הגדרות הלקוח.

רוצים לשחזר את הקבצים שנמחקו מהטלפון שלכם? צלצלו:

03-532-5203

בדיקת לגילוי תוכנות ריגול

תוכנות ריגול הפכו להיות נפוצות יותר ומתוחכמות יותר. אם בעבר הייתה נדרשת גישה פיזית למכשיר, כיום ניתן להתקין תוכנת ריגול על ידי שליחת אימייל. תוכנות הריגול נבנו באופן שיקשה על גילוין, והן מסוגלות להפעיל את המצלמה או המיקרופון ולשלוח הודעה למפעיל על כל שיחה או או הודעה שמתבצעת. אנו נעזרים בכלים מתקדמים כדי לאתר את קיומן ומקורן ובהמשך גם להסירן בכדי שלא יעשו שימוש לרעה במכשיר הנייד שלכם.

אז למה בכלל צריך שחזור מטלפון נייד?

לעיתים לא נעים להודות בזה, אך מכשירי הטלפון הניידים תופסים מקום נכבד בחיי היומיום שלנו. במכשירים הללו אנחנו שומעים מוזיקה, גולשים באינטרנט, משחקים באפליקציות, קוראים מיילים, מצלמים תמונות וסרטוני וידאו ועושים עוד שלל פעולות חלקן חשובות יותר וחלקן פחות. כמו כל מכשיר אלקטרוני, גם טלפונים סלולריים לעיתים מתקלקלים ולעיתים גם כל המידע שהיה עליהם נמחק לצמיתות. שחזור מידע מטלפונים נעשה בדיוק לשם כך – כדי שתוכלו להחזיר את הקבצים החשובים שהיו לכם בטלפון. עלות בדיקת שחזור – 200 ש"ח.  העלות כוללת איסוף והחזרת המכשיר על ידי שליח.

חייבים לשחזר את הקבצים שנמחקו מהטלפון הנייד שלכם? צלצלו לדוקטור דיסק:

03-532-5203

להתייעצויות עם מומחה: 03-532-5203

מרכז המידע

כיצד משחזרים מידע

כשאנו מוחקים מידע מהכונן . אנו לא מבצעים כל שינוי בקובץ. מרכת הקבצים מגירה את המקום בו מאוחסן הקובץ כמקום פנוי לכתיבה. בכל זמן שלא נכתב מידע חדש באותו אזור בדיסק בו נימצא הקובץ הקובץ ישאר בשלמותו. וכן ברוב הקרים ניתן לשחזר מידע שנמח.ק. גם כאשר אנו םרמטים (םירמוט מהיר) את הכונן.

קרא עוד

הכונן מתקתק מה זה אומר?

כשהכונן משמיע נקישות משמעות הדבר שרשי הקריאה אינם מצליחים לקרא כל מידע מהכונן ולכן הם נעים מצד לצד ומכים על דפנות הכונן. מספר גורמים יכולים להיות לכך ראשי קריאה פגונים. זאת הסיבה ההנפוצה היותר. עם הנקישות מופיעות מיד לאחר חבטה מירב הסיכויים לכך שראשי הקריאה נחבטו ואינם מתפקדים יותר.

קרא עוד

סוגי התקלות בכונים קשיחים

ראשי הקריאה אחראים על קריאה/ כתיבה של המידע לדיסק הקשיח . אין כל דרך לשחזר מידע מכונן קשיח אם ראשי הקריאה אינם תקינים ויש צורך לבצע החלפת ראשים בדיסק לצורך השחזור. לצורך זה יש למצא דיסק קשיח זהה לחלוטין לדיסק הפגום , לפתוח את הדיסק בחדר נקי ולבצע את החלפת הראשים התקולים.

קרא עוד