שחזור מידע מדיסק און קי

זיכרונות יו אס בי הם הנו התקן מבוסס פלאש המספק פתרון נח וזול להעברת מידע בין מחשבים, אולם לא מומלץ להשתמש בו כאמצעי גיבוי. שימוש בהתקן בתדירות גבוהה עלול לגרום להתרופפות המעגלים החשמליים ולשברים באזור החיבור של ההתקן למחשב.

התקלה הנפוצות ביותר בזכרונות יו אס בי

כאמור, התקלה הנפוצה ביותר שבגינה מבצעים שחזור מידע מדיסק און קי היא, שבר באזור החיבור למחשב. שברים נוצרים כתוצאה מנפילה של המחשב כשההתקן מחובר, לאחר שימוש מוגבר בהתקן והתרופפות המעגלים החשמליים. במקרים אלו אנו מתקנים את החיבור או לחילופין מסירים את רכיב הזיכרון וקוראים אותו בנפרד. יש אנשים שחושבים שאם הדיסק און קי נשבר אז המידע שבתוכו אבוד, אך בפועל לא כך הדבר, ובעזרת המומחים של דוקטור דיסק תוכלו לשחזר את הקבצים שהיו על הדיסק און קי גם אם הוא איננו שמיש יותר.

שחזור מידע מדיסק און קי

פירמוט או מחיקה בשוגג המצריכים שחזור מידע

ההתקן עצמו פועל באופן תקין ומזוהה על ידי מערכת ההפעלה, וגם ניתן לגשת אליו, אך למרות זאת הקבצים שאנו יודעים בוודאות שהיו בו קודם לכן, אינם נמצאים עוד. לצורך השחזור אנו נעזרים בכלי תוכנה כדי לתקן את השיבושים במבנה הקבצים ולהחזירם למצבם המקורי. במצב כזה, שחזור מידע הוא בעל סיכויים גבוהים מאוד (קרוב ל100%), אך זאת בתנאי שלא נעשה שימוש נוסף בהתקן לאחר אובדן המידע, שכן כל שימוש נוסף לאחר מכן גורם להיווצרות סקטורים חדשים, ואז קשה יותר להגיע אל הסקטורים שנפגעו.

 דיסק און קי התקלקל ופרויקט נשאר עליו? צלצלו אלינו:

03-532-5203

דוקטור דיסק מתמחה בשחזור מידע מקצועי ומהיר.

התקן מזוהה בנפח שונה מהנפח המוצהר של ההתקן

זוהי תקלה אופיינית של כשל בבקר של ההתקן. בעבר היה ניתן להחליף את הבקר בלבד ולהחזיר את ההתקן לפעולה. בהתקני יו אס בי חדשים הבקר מובנה בתוך רכיב הזיכרון. ולכן שחזור מידע מדיסק און קי מסוג זה הוא הרבה יותר מורכב ולא תמיד אפשרי.

הדיסק און קי פגום ואין גישה לקבצים – מה עלי לעשות?

יש להביא את ההתקן לבדיקת מעבדה. עלות הבדיקה הינה 100 ₪ בתוספת מע"מ. בתום הבדיקה תקבל הצעת מחיר המפרטת את עלות השחזור וסיכויי הצלחה. אם השחזור מתבצע, עלות הבדיקה מקוזזת מעלות השחזור.

שחזור מידע מדיסק און קי שנשבר

צריכים לבצע שחזור מידע באופן דחוף? צלצלו למומחים של דוקטור דיסק:

03-532-5203

להתייעצויות עם מומחה: 03-532-5203

מרכז המידע

כיצד משחזרים מידע

כשאנו מוחקים מידע מהכונן . אנו לא מבצעים כל שינוי בקובץ. מרכת הקבצים מגירה את המקום בו מאוחסן הקובץ כמקום פנוי לכתיבה. בכל זמן שלא נכתב מידע חדש באותו אזור בדיסק בו נימצא הקובץ הקובץ ישאר בשלמותו. וכן ברוב הקרים ניתן לשחזר מידע שנמח.ק. גם כאשר אנו םרמטים (םירמוט מהיר) את הכונן.

קרא עוד

הכונן מתקתק מה זה אומר?

כשהכונן משמיע נקישות משמעות הדבר שרשי הקריאה אינם מצליחים לקרא כל מידע מהכונן ולכן הם נעים מצד לצד ומכים על דפנות הכונן. מספר גורמים יכולים להיות לכך ראשי קריאה פגונים. זאת הסיבה ההנפוצה היותר. עם הנקישות מופיעות מיד לאחר חבטה מירב הסיכויים לכך שראשי הקריאה נחבטו ואינם מתפקדים יותר.

קרא עוד

סוגי התקלות בכונים קשיחים

ראשי הקריאה אחראים על קריאה/ כתיבה של המידע לדיסק הקשיח . אין כל דרך לשחזר מידע מכונן קשיח אם ראשי הקריאה אינם תקינים ויש צורך לבצע החלפת ראשים בדיסק לצורך השחזור. לצורך זה יש למצא דיסק קשיח זהה לחלוטין לדיסק הפגום , לפתוח את הדיסק בחדר נקי ולבצע את החלפת הראשים התקולים.

קרא עוד