מחיקה / פרמוט

מחיקה / פרמוט

אחת הסיבות הנפוצות לאבדן מידע הינה מחיקה או פירמוט בשוגג. בשלב מסוים המשתמש מבחין כי קבצים שהיו בעבר כל הכונן חסרים. במקרים אחרים הכונן עובר פרמוט ומותקנת מערכת הפעלה. רק לאחר מכן מתגלה כי המידע לא היה מגובה

לחברתנו ניסיון רב בשחזור מידע שאבד כתוצאה ממחיקה או פרמוט וברוב המקרים אנו מצליחים לשחזר קרוב ל100% מהמידע שאבד. (אם המידע לא נדרס) אנו יכולים לשחזר מידע גם מכונן שפורמט והותקנה מערכת הפעלה מחדש.

מה עלי לעשות

כדאי להפסיק כל שימוש במחשב (גם לא גלישה באינרנט) מעת שגיליתם שהמידע אבד

הבא או שלח לנו את ההתקן לבדיקת מעבדה לצורך הערכת סיכויי השחזור. בתום הבדיקה תקבל רשימה מפורטת של עלות השחזור, ורשימת הקבצים הניתנים לשחזור.

עלות הבדיקה הינה 200 ₪ בתוספת מע"מ.במידה והשחזור מתבצע עלות זאת מקוזזת מעלות השחזור

להתייעצויות עם מומחה: 03-532-5203

מרכז המידע

כיצד משחזרים מידע

כשאנו מוחקים מידע מהכונן . אנו לא מבצעים כל שינוי בקובץ. מרכת הקבצים מגירה את המקום בו מאוחסן הקובץ כמקום פנוי לכתיבה. בכל זמן שלא נכתב מידע חדש באותו אזור בדיסק בו נימצא הקובץ הקובץ ישאר בשלמותו. וכן ברוב הקרים ניתן לשחזר מידע שנמח.ק. גם כאשר אנו םרמטים (םירמוט מהיר) את הכונן.

קרא עוד

הכונן מתקתק מה זה אומר?

כשהכונן משמיע נקישות משמעות הדבר שרשי הקריאה אינם מצליחים לקרא כל מידע מהכונן ולכן הם נעים מצד לצד ומכים על דפנות הכונן. מספר גורמים יכולים להיות לכך ראשי קריאה פגונים. זאת הסיבה ההנפוצה היותר. עם הנקישות מופיעות מיד לאחר חבטה מירב הסיכויים לכך שראשי הקריאה נחבטו ואינם מתפקדים יותר.

קרא עוד

סוגי התקלות בכונים קשיחים

ראשי הקריאה אחראים על קריאה/ כתיבה של המידע לדיסק הקשיח . אין כל דרך לשחזר מידע מכונן קשיח אם ראשי הקריאה אינם תקינים ויש צורך לבצע החלפת ראשים בדיסק לצורך השחזור. לצורך זה יש למצא דיסק קשיח זהה לחלוטין לדיסק הפגום , לפתוח את הדיסק בחדר נקי ולבצע את החלפת הראשים התקולים.

קרא עוד