שאלות ותשובות

כן.לאחר שנבין את נסיבות המקרה בהם אבד המידע, נוכל לספק טווח מחירים משוער של עלויות השחזור הצפויות. כמובן שזאת הערכה בלבד לעיתים נזקים לוגיים ונזקים פיסיים נושאים מאפיינים זהים ולכן תמיד כדאי לשלוח את הכונן לבדיקת מעבדה.

אנו לא מחייבים עבור הבדיקה.

אנו שואפים לבצע את השחזור במהירות האפשרית, וברוב במקרים השחזור יארך בין 2-7 ימי עבודה. השחזור יכול להתארך באם אנו נדרשים להזמין חלפים עבור הכונן התקול.

במהלך השחזור אנו נשלח רשימת הקבצים התקינים ורשימת הקבצים שלא הפגומים. אם הקבצים החשובים לך לא ניתנים לשחזור, השחזור לא יבוצע. כמו כן בתום השחזור אנו מאפשרים ללקוחותינו להתחבר לשרתי החברה ולצפות במידע המשוחזר.

ברוב המקרים הכונן אינו בר שימוש לאחר השחזור. אנו לא מתקנים את הכונן הקשיח, אלה רק מפעלים אותו בתנאי מעבדה. במקרים הנדירים בהם הכונן נשאר תקין אנו לא ממליצים להמשיך להשתמש בכונן שוב. תמיד קיימת האפשרות שהכונן יקרוס בשנית.

אם המידע שאבד חשוב לך לא מומלץ כלל להשתמש בתוכנות שחזור.תוכנות שחזור יעלות רק במקרים בהם אובדן המידע התרחש כתוצאה מתקלה לוגיים במקרים של תקלות מכאניות , שימוש בתוכנה שיחזור עלול לגרום נזק בלתי הפיך למידע, שייקר מאוד את עלויות השחזור. סיבה נוספת היא שלמרות שהתוכנות ידידויות למשתמש לעיתים די בהגדרה אחת שגויה כדי לגרום לאובדן מידע לצמיתות ללא אפשרות שחזור.

מומלץ לצרף כונן נוסף לכונן התקול אליו נעביר את המידע המשוחזר. אם אין ברשותך כונן נוסף נשמח לרכוש עבורך כונן נוסף. במקרים בהם נפח המידע המשוחזר אינו עולה על 20 גיגה בייט ניתן לצרוב את המידע המשוחזר על גבי DVD.

חבטות ונפילות תמיד יכולות לגרום לכונן נזק נוסף. לכן יש לרפד את הכונן ככל שניתן ולארוז בקופסאת קרטון קשיחה.

להתייעצויות עם מומחה: 03-532-5203

מרכז המידע

כיצד משחזרים מידע

כשאנו מוחקים מידע מהכונן . אנו לא מבצעים כל שינוי בקובץ. מרכת הקבצים מגירה את המקום בו מאוחסן הקובץ כמקום פנוי לכתיבה. בכל זמן שלא נכתב מידע חדש באותו אזור בדיסק בו נימצא הקובץ הקובץ ישאר בשלמותו. וכן ברוב הקרים ניתן לשחזר מידע שנמח.ק. גם כאשר אנו םרמטים (םירמוט מהיר) את הכונן.

קרא עוד

הכונן מתקתק מה זה אומר?

כשהכונן משמיע נקישות משמעות הדבר שרשי הקריאה אינם מצליחים לקרא כל מידע מהכונן ולכן הם נעים מצד לצד ומכים על דפנות הכונן. מספר גורמים יכולים להיות לכך ראשי קריאה פגונים. זאת הסיבה ההנפוצה היותר. עם הנקישות מופיעות מיד לאחר חבטה מירב הסיכויים לכך שראשי הקריאה נחבטו ואינם מתפקדים יותר.

קרא עוד

סוגי התקלות בכונים קשיחים

ראשי הקריאה אחראים על קריאה/ כתיבה של המידע לדיסק הקשיח . אין כל דרך לשחזר מידע מכונן קשיח אם ראשי הקריאה אינם תקינים ויש צורך לבצע החלפת ראשים בדיסק לצורך השחזור. לצורך זה יש למצא דיסק קשיח זהה לחלוטין לדיסק הפגום , לפתוח את הדיסק בחדר נקי ולבצע את החלפת הראשים התקולים.

קרא עוד