שחזור מידע מכרטיס זיכרון

הסיבות לאובדן מידע מהתקנים ניידים מתחלקות לשתיים. תקלות לוגיות ותקלות מכאניות

כרטיסי זיכרון תופסים חלק ניכר בחיינו. בעבר הלא רחוק, היו משתמשים בהם בעיקר במצלמות דיגיטליות, אם עם השנים והתפתחות הטכנולוגייה והמצלמות בסמארטפונים, כמעט ולא נעשה שימוש במצלמות דיגיטליות, ובהתאם לכך כרטיסי הזיכרון עברו לשימוש בטלפונים הסלולאריים. בעזרת כרטיס הזיכרון תוכלו להגדיל משמעותית את נפח האכסון של הסמארטפון שלכם, ולאכסן בו תמונות, קבצי וידאו, מוזיקה ועוד.

שחזור מידע מכרטיס זיכרון

לכרטיסי הזיכרון יש לא מעט יתרונות ואלה הבולטים שבהם:
משקל – כרטיסי הזיכרון מזעריים ומשקלם הוא כמה גרמים בודדים. כרטיסי הזיכרון הקיימים כיום יכולים להכיל במקסימום 512GB.
מחיר – כרטיס זיכרון הכולל 16 ג’יגה בייט יעלה לכם כמה עשרות שקלים בודדים שזהו יחסית סכום פועט למוצר שמאפשר לנו לשמור עליו קבצים חשובים במיוחד.

כמו כל אמצעי אחסון קיים, לפעמים קורים מצבים שבהם מידע השמור בכרטיסי הזיכרון איננו זמין עוד, או חלילה נמחק בטעות, ובמצב שכזה כדאי לפנות למקצועיים בתחום כמו דוקטור דיסק, המתמחים במגוון פתרונות של שחזור מידע מכרטיס זיכרון ומאמצעים שונים אחרים.

תקלות לוגיות הם סוג התקלות הנפוץ ביותר בזיכרונות ניידים. 

במצבים מסויימים נוכל לשים לב שההתקן עצמו תקין ומזוהה על ידי המחשב, אך הקבצים אינם נמצאים. לצורך השחזור אנו נעזרים בכלי תוכנה כדי לתקן את השיבושים במבנה הקבצים ולהחזירם למצבם המקורי. סיכויי השחזור במקרים אילו טובים מאוד אך זאת, בתנאי שלא נעשה שימוש נוסף בהתקן לאחר אובדן המידע.

צריכים שחזור מידע מכרטיס זכרון? פנו אלינו עוד היום בטלפון:

03-532-5203

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סיבות לנזקים לוגיים

  • פירמוט הכרטיס
  • מחיקה בשוגג
  • העברת ההתקן בין מחשבים שונים וחשיפתו לתוכנות זדוניות ומתקפות וירוסים
  • ניתוק ההתקן במהלך הכתיבה

נזקים פיזיים

אובדן מידע כתוצאה מנזק פיסי מתרחש כאשר המחשב אינו מזהה את הכרטיס. שחזור מידע מכרטיס זיכרון מתבצע במעבדה על ידי תיקון הנזקים שבכרטיס, והשבתו למצב תקין או לחילופין הוצאת שבב הזיכרון מההתקן וקריאת המידע ממנו באמצעות מכשור מיוחד.

גורמים לנזקים פיסים

  • שבר
  • קצר חשמלי

שחזור מידע מכרטיס זיכרון סמסונג

מה עלי לעשות?

כרטיס הזיכרון לא עובד עוד? תפסיקו להשתמש בכרטיס. שחזור מידע מכרטיס זיכרון יכול להתבצע אפ תפסיקו להשתמש במיידית בכרטיס לאחר הנזק שהתרחש וזאת מכיוון שמידע חדש שיכתב לכרטיס ידרוס את המידע שאבד ויגרום לנזק בלתי הפיך. סכנה זאת קיימת גם בשימוש שגוי בתוכנות שחזור.

ניתן להגיע או לשלוח את הכרטיס לבדיקה אלינו למעבדה לצורך בדיקה.

פנו עוד היום לד"ר דיסק ותזמינו שירותי שחזור מידע מכרטיס זכרון בטלפון:

03-532-5203

להתייעצויות עם מומחה: 03-532-5203

מרכז המידע

כיצד משחזרים מידע

כשאנו מוחקים מידע מהכונן . אנו לא מבצעים כל שינוי בקובץ. מרכת הקבצים מגירה את המקום בו מאוחסן הקובץ כמקום פנוי לכתיבה. בכל זמן שלא נכתב מידע חדש באותו אזור בדיסק בו נימצא הקובץ הקובץ ישאר בשלמותו. וכן ברוב הקרים ניתן לשחזר מידע שנמח.ק. גם כאשר אנו םרמטים (םירמוט מהיר) את הכונן.

קרא עוד

הכונן מתקתק מה זה אומר?

כשהכונן משמיע נקישות משמעות הדבר שרשי הקריאה אינם מצליחים לקרא כל מידע מהכונן ולכן הם נעים מצד לצד ומכים על דפנות הכונן. מספר גורמים יכולים להיות לכך ראשי קריאה פגונים. זאת הסיבה ההנפוצה היותר. עם הנקישות מופיעות מיד לאחר חבטה מירב הסיכויים לכך שראשי הקריאה נחבטו ואינם מתפקדים יותר.

קרא עוד

סוגי התקלות בכונים קשיחים

ראשי הקריאה אחראים על קריאה/ כתיבה של המידע לדיסק הקשיח . אין כל דרך לשחזר מידע מכונן קשיח אם ראשי הקריאה אינם תקינים ויש צורך לבצע החלפת ראשים בדיסק לצורך השחזור. לצורך זה יש למצא דיסק קשיח זהה לחלוטין לדיסק הפגום , לפתוח את הדיסק בחדר נקי ולבצע את החלפת הראשים התקולים.

קרא עוד