שחזור מידע מכונן קשיח

שחזור מידע מכונן קשיח

אם הכונן הקשיח שלך הפסיק לפתע לפעול, חברת ד”ר דיסק יכולה לעזור. למומחים של ד”ר דיסק ניסיון רב של שחזור מידע מכונן קשיח מסוגים ודגמים שונים. אנו תומכים בכל מערכות ההפעלה וכל סוגי הכוננים הקשיחים כגון כוננים פנימים, כוננים חיצוניים, כונני SSD ועוד.

תקלות אופייניות בכוננים קשיחים

לרוב התקלות בכוננים הקשיחים זהות ושכיחות. רוב התקלות מאופיינות בהתאם למקרים הבאים:

כוננים המשמיעים רעשים חריגים או נקישות

כוננים שפסקו לפעול לאחר נפילה או חבטה

כוננים שאינם מזוהים על ידי מערכת ההפעלה

כונן המבקש איתחול

כוננים עם נזק חשמלי

מתקפות וירוסים

נזקי מים ושטפון

קבצים שנמחקו, כונן שפורמט והותקנה עליו מערכת הפעלה

כונן hdd תקולמה עלי לעשות

במקרה ובו הדיסק הקשיח שלכם משמיע רעשים יש לנתק את המחשב במיידית מהחשמל בכדי שניתן יהיה לבצע שחזור מידע מכונן קשיח מכל סוג, ולשחזר את הקבצים בקלות. כאשר הכונן הקשיח פועל כשהוא תקול, הוא רושם מידע חדש על הדיסק והמידע הישן אותו תרצו לשחזר פשוט נמחק, ולכן חובה להפסיק את פעילותו של הדיסק הקשיח במיידית. אנו ממליצים לא למסור אות הכונן  לחבר "שמבין במחשבים". שחזור מידע הוא תחום שונה ומחייב ציוד מקצועי. אנשים רבים בטוחים שכל מידע שנעלם ניתן לשחזר בקלות בעזרת תוכנות שחזור ייעודיות אך לא כך הדבר. לעיתים התוכנות הללו עלולות לגרום יותר נזק מאשר תועלת, ואם תגיעו למעבדה בכדי לשחזר את הקבצים ייתכן ויהיה קשה לבצע את השחזור. שחזור ללא כלים מקצועיים עשוי לגרום לאובדן המידע לצמיתות או לחילופין להביא לעלויות שחזור גבוהות יותר. בכל מקרה של תקלה ניתן לקבל והסבר מפורט על מהות התקלה ללא תשלום .

מלאו את הפרטים בטופס המקוון ושלחו אלינו. אחד מהנציגים שלנו יצור אתכם קשר, ויתן לכם הסבר מלא ומפורט על מהות התקלה, ועל הדרכים לפתור אותה.

צריכים לבצע שחזור מידע מכונן קשיח ולהשיב את הקבצים שנמחקו? במקרים כאלה חובה אליכם לפנות אל דוקטור דיסק. אצלנו תקבלו את השירות הטוב ביותר במחירים מצויינים.

להזמנת השירות חייגו אלינו עוד היום:

03-532-5203

 

להתייעצויות עם מומחה: 03-532-5203

מרכז המידע

כיצד משחזרים מידע

כשאנו מוחקים מידע מהכונן . אנו לא מבצעים כל שינוי בקובץ. מרכת הקבצים מגירה את המקום בו מאוחסן הקובץ כמקום פנוי לכתיבה. בכל זמן שלא נכתב מידע חדש באותו אזור בדיסק בו נימצא הקובץ הקובץ ישאר בשלמותו. וכן ברוב הקרים ניתן לשחזר מידע שנמח.ק. גם כאשר אנו םרמטים (םירמוט מהיר) את הכונן.

קרא עוד

הכונן מתקתק מה זה אומר?

כשהכונן משמיע נקישות משמעות הדבר שרשי הקריאה אינם מצליחים לקרא כל מידע מהכונן ולכן הם נעים מצד לצד ומכים על דפנות הכונן. מספר גורמים יכולים להיות לכך ראשי קריאה פגונים. זאת הסיבה ההנפוצה היותר. עם הנקישות מופיעות מיד לאחר חבטה מירב הסיכויים לכך שראשי הקריאה נחבטו ואינם מתפקדים יותר.

קרא עוד

סוגי התקלות בכונים קשיחים

ראשי הקריאה אחראים על קריאה/ כתיבה של המידע לדיסק הקשיח . אין כל דרך לשחזר מידע מכונן קשיח אם ראשי הקריאה אינם תקינים ויש צורך לבצע החלפת ראשים בדיסק לצורך השחזור. לצורך זה יש למצא דיסק קשיח זהה לחלוטין לדיסק הפגום , לפתוח את הדיסק בחדר נקי ולבצע את החלפת הראשים התקולים.

קרא עוד